Pozycji: 0 Wartość: 0,00 Love it (0)
Jak mam założyć konto w sklepie internetowym elstilo?

Aby założyć konto w sklepie internetowym elstilo należy kliknąć w ikonkę „stwórz konto” dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie podać : imię i nazwisko/nazwa firmy NIP, adres email telefon, ulica  lub osiedle, nr domu, nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, hasło. Rejestracji można w ten sam sposób dokonać przechodząc przez kolejne kroki  zamówienia.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Założenie konta w sklepie internetowym pozwala na śledzenie Zamówienia, zachowanie wszelkich danych związanych z zamówieniem co stanowi ułatwienie przy kolejnych zakupach.

Jakie są warunki dostawy?

W przypadku gdy towar jest dostępny na magazynie, koszt oraz orientacyjny czas dostawy zależny jest od wybranej poniższej opcji:
dostawa kurierem ( 1-2 dni)- 15 PLN (w tym VAT)
dostawa kurierem za pobraniem ( 1-2 dni)- 20 PLN (w tym VAT)
odbiór osobisty  w wybranym punkcie odbioru ( 0-2 dni)- 0 PLN

Czy mogę sprawdzić  co dzieje się  z moim zamówieniem?

Informację o zamówieniu stanowi jego status, który można zobaczyć  po zalogowaniu się na swoje konto. Informacja o statusie zamówienia  otrzymuje zamawiający na podanego przez siebie emaila. Przy wyborze opcji :dostawy kurierem kupujący otrzyma na emaila link z przekierowaniem do firmy kurierskiej – opcja śledzenia przesyłki

Co oznaczają statusy zamówień widoczne przy moich zamówieniach

"Zamówienie zostało złożone" – oznacza, że proces Zamówienia przebiegł pomyślnie
"Zamówienie przyjęte do realizacji" – oznacza iż zamówione produkty są przygotowywane do wysyłki
"Zamówienie w dostawie" – oznacza iż zamówione produkty zostały zapakowane i wysłane  z magazynu pod adres wskazany przez Kupującego
"Zamówienie w punkcie odbioru" – oznacza iż zamówione produkty oczekują w wybranym przez Kupującego punkcie odbioru lub salonie
"Zrealizowane" – oznacza iż zamówione produkty zostały odebrane

Czy ceny w sklepie internetowym oraz salonie są jednakowe?

Podstawowa oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego nie różni się. Sklep internetowy i salony stacjonarne mogą jednak okresowo oferować zróżnicowane promocje.

Jak mogę dokonać zakupów?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajduje się w zakładce  Przewodnik po zakupach/Jak kupować

W jaki sposób mogę się upewnić iż mój proces zakupowy przebiegł poprawnie?

Po zakończeniu zakupów otrzymasz na swoją skrzynkę mailową informację, iż zamówienie zostało złożone.

Co to jest "Love it"?

Love it przechowuje wybrane przez Ciebie produkty. Do listy love it można dodawać produkty, które następnie możesz przenieść do koszyka. Produkty w liście przechowywane są przez 2 tygodnie, niezależnie od tego, czy są dostępne czy już niedostępne w sprzedaży internetowej.

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Tak, zamówienie można anulować poprzez kontakt telefoniczny z Obsługą Salonu do momentu zmiany statusu: "Zamówienie przyjęte do realizacji".

Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Skontaktuj się z Obsługą Salonu – dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt. Możesz to zrobić  również za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego w  Przewodniku po zakupach, zakładce Reklamacje.

Jak mogę skontaktować się z Obsługą Salonu?

Z Obsługą Salonu możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie oraz poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt  menu dolnym.

Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?

W ekranie logowania/rejestracji należy kliknąć w link "przypomnij hasło", a następnie podać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy linka do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania, aby korzystać ze sklepu internetowego?

Serwis jest dostosowany do przeglądarek: Google Chrome 23 i kolejne wersje przeglądarki, Mozilla Firefox 16 i kolejne wersje przeglądarki, dodatkowe oprogramowane nie jest potrzebne.
 
 
X
Produkt wysyłamy w ciągu 24 godzin od przyjęcia zamówienia, jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze.
Wybierając przedpłatę jako formę płatności, zamówienie wyślemy do 24 godzin po zakęsiegowaniu wpłaty.
Paczka wysłana zostanie firmą kurierską, zwyczajowo jej dostarczenie trwa od 1 do 2 dni roboczych.
Dostawa towaru do salonu trwa od 2 do 3 dni roboczych