Reklamacje
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad fizycznych i prawnych.
Sprzedawca ponosi wobec Konsumentów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
Reklamacje złożona przez Konsumenta może być złożona w dowolnej formie. Reklamacje proszę kierować do Przedsiębiorstwa el12 sp. z o.o. jako właściciela sklepu.
Reklamację można złożyć w Salonie Oświetlenia elstilo, ul. Prószkowska 54, 45-758 Opole, wysłać pocztą na w/w adres Salonu Oświetlenia elstilo, wysłać na adres e-mail opole@elstilo.com.pl, numer telefonu: (+48) 887 471 212.
Reklamację można złożyć korzystając z formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego wzór formularza. Formularz reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego, chcąc złożyć reklamację, Konsument nie musi korzystać, ani się nim kierować.
Zaleca się podanie w opisie reklamacji: danych kontaktowych składającego reklamacje, danych dotyczących reklamowanego towaru, opisu wady, rodzaju i daty wystąpienia wady oraz wskazania żądania osoby składającej reklamacje. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwy towar do Salonu Oświetlenia elstilo, ul. Prószkowska 54, 45-758 Opole.
Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Konsument zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
Konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr
…………………………..
Miejscowość, data
Przedsiębiorstw el12 sp. z o.o.
- Św. Anny 5
45-117 Opole
REKLAMACJA
Osoba reklamująca:
Imię i nazwisko……………………………………………………………………………………………..
Adres…………………………………………………………………………………………………………………..
Telefon…………………………………………E-mail………………………………………...
Dane dotyczące reklamowanego towaru:
Nazwa towaru…………………………………………………………………………………………………………………..
Data nabycia…………………………………………………………………………………………………………………..
Na potwierdzenie nabycia towaru w załączeniu przedkładam dowód zakupu (np. paragon, faktura, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.)
Numer faktury………………………………………………………………………………………………………..
Przyczyny reklamacji:
Opis wady
…………………………………………………………………………………………………..
Kiedy i w jakich okolicznościach została stwierdzona wada
………………………………………………………………………………………………………………………..
Żądanie reklamującego………………………………………………………………………………………..
Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji:
◰email ◰telefonicznie ◰pisemnie na w/w adres ◰inny…………………….
....................................…………………………
Podpis osoby składającej reklamację
Niniejszy wzór zgłoszenia reklamacyjnego stanowi jedynie przykład, z którego Państwo nie muszą korzystać, ani się nim kierować.