Pytania i odpowiedzi (FAQ)
1. Jak mogę coś wyszukać?
Jeśli szukasz określonego towaru, niezastąpionym narzędziem jest wyszukiwarka, znajdująca się po lewej stronie, powyżej menu z listą grup towarowych. W celu wyszukania interesującego nas produktu, należy wpisać dowolny ciąg znaków szukanej nazwy towaru. Istnieje również możliwość wyszukiwania produktu po jego indeksie lub kodzie EAN. Po naciśnięciu "wyszukaj" wyświetlona zostanie lista przedmiotów pasujących do danego kryterium.
2. Jakie są korzyści z rejestracji konta na sklepie?
Rejestracja i posiadanie konta użytkownika w naszym sklepie przynosi szereg profitów. Jako zarejestrowany użytkownik masz możliwość korzystania z:
- zakładki Twój panel z możliwością dostępu do informacji o swoich zamówieniach oraz statusie ich realizacji, dzięki czemu nasi użytkownicy zawsze wiedzą, kiedy otrzymają zamówiony towar;
- ułatwionego kontaktu z obsługą sklepu - każdy zarejestrowany użytkownik może zadać nam pytanie, by uzyskać szczegółowe informacje o danym produkcie, jego dostępności bądź czasie realizacji konkretnego zamówienia;
3. Gdzie są dane mojego konta po rejestracji oraz moja historia zamówień?
Opcje dostępne są po zalogowaniu lub rejestracji w "Moje konto". Znajdują się w prawym górnym rogu strony. Przeniosą nas do informacji dotyczących naszego konta takich jak:
- Moje konto - zawiera dane teleadresowe klienta sklepu, które oczywiście bez problemu mogą zostać zmienione
- Historia zamówień - zawiera informacje o zamówieniach oraz statusu ich realizacji